شماتت

شماتت

شماتت

شماتت

قنبس افغان

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۱۴ ق.ظ

قنبس افغان

224000 هکتار از 64 میلیون هکتار افغانستان برداشت می شود. چزار همچنین یکی از منابع اصلی درآمد برای گروه های مسلح مانند طالبان است. قانون مواد مخدر افغانستان: اگر کسی کمتر از 10 گرم شطرنج را انتقال دهد، آنها کمتر از یک ماه زندانی خواهند شد. اگر آنها بین 10 تا 100 گرم انتقال پیدا کنند، یک تا دو ماه در زندان خواهد بود. انتقال بین 100 تا 500 گرم اسب دو تا حداکثر سه ماه در زندان پیش بینی می شود که انتقال بیش از پنجاه کیلو اسب اسب به دلیل انتقال 500 گرم به پنج کیلوگرم شانه از شش ماه تا یک سال در افغانستان، چندین سازمان، از جمله اداره پلیس مبارزه با مواد مخدر، از وزارت امنیت داخلی وزارت دفاع برای مبارزه با مواد مخدر استفاده می کنند. آژانس می گوید که دلیل اصلی استفاده از مواد پاک کننده قاچاق در افغانستان، مقابله با آن است. همچنین اگر کسی برای حمل و نقل و قاچاق روسری دستگیر شود، او به زودی آزاد خواهد شد.
تأثیرات بلند مدت حشیش

1 - Atrophy (تجزیه و تحلیل) بافت مغزی 2 - پتانسیل تشنج 3 - آسیب ژنتیکی که بر کودک مبتلا به ناهنجاری های مادرزادی تأثیر می گذارد. 4 - اختلالات سیستم ایمنی 5 - تغییرات غلظت هورمون های جنسی مردانه و زنانه (بی نظمی قاعدگی) 6 - اختلالات اضطرابی - اتهامات و دیوانگی [بیشتر احتمال دارد در افرادی با پس زمینه قبلی رخ دهد]. 7. حساسیت به سرطان ریه ناشی از هیدروکربن های سرطان زا در سیگار سیگار. 8. عدم انگیزه در فرد برای تداوم روال روزانه، به طوری که مصرف کننده بی نهایت، ماندگار و ظاهرا تنبل است. در افرادی که از ماری جوانا استفاده می کنند، توان بالقوه اعتیاد به سایر مواد روانگردان بیشتر است.
اسامی دیگر حشیش چه هستند؟

اصطلاحات عامیانه (به جای شاهدانه): انفجار، سیگاری، پنیر سوزاندن: آنها همچنین به عنوان گل گلدانی یا کپک و شاخه های کلم خشک خوانده می شوند. منگ: اسب: نام افغانستان. شاهدانه های ساخته شده از رزین تهیه شده از گل های گلدار و میوه کاشته یک گیاه بالغ کنف است و بهتر از سایر گونه ها است.
تأثیر کانابیس بر بدن

هنگامی که دود از طریق ریه ها از طریق ریه ها می آید، اجزای آن به سرعت وارد جریان خون می شوند و منجر به مغز و سایر قسمت های بدن می شود. احساس راحتی و لذت بردن از کانابیس توسط فرد به دلیل چسبیدن عناصر تشکیل دهنده آن به گیرنده های کانابینوئید در مغز است. اکثر این انتقال دهنده های عصبی بخشی از مغز هستند که به طور مستقیم به احساسات لذت، حافظه، تمرکز، احساسات و درک زمان می انجامد، و از این رو اثرات استفاده از کانابیس برای تحریک و یا اختلال در این مناطق. علاوه بر موارد فوق، اجزاء شاهدانه نیز روی چشم ها، گوش ها، پوست و معده تاثیر می گذارند.
خطرات کانابیس چیست؟

مطالعات و مطالعات نشان می دهد که رشد طبیعی جنین می تواند به شدت توسط مصرف مداوم ماری جوانا توسط مادر در دوران بارداری آسیب دیده باشد. آزمایشات روی حیوانات نشان داد که نوزادان حیوانات آزمایشی که در دوران بارداری استفاده می شوند، دارای اختلالات و رفتار غیر طبیعی هستند. با توجه به مصرف مداوم وابستگی روانی و تحمل. علائم لوسمی شامل اضطراب، خشم، از دست دادن اشتها، بی خوابی و محرومیت از خواب است

  • شعیب دهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی