شماتت

شماتت

شماتت

شماتت

درد عضلانی کمری

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ

درد عضلانی کمری

پزشکان می گویند که در حالی که همیشه مراقب هر گونه نوعی از درد پشتی است که به شما اتفاق می افتد، هنگامی که آن را مستقیما و شدید، باید فورا تمرین را متوقف کنید، زیرا این یکی از درد های شدید است که نباید نادیده گرفته شود. درد یک نشانه روشن است که در بدن شما یک مشکل وجود دارد که ممکن است به علت جابجایی دیسک یا فشار عصب باشد. اگر شما یک بالشت بلند را انجام داده اید که نیاز به افزایش وزن در بالای شما دارد (مانند بلند کردن وزن یک جانبه، فشار دادن فشار و غیره)، سپس فشار زیادی را روی استخوان های مهره ها قرار داده اید . یکی از چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که تغییر نگرش خود را تغییر دهید زیرا ممکن است در موقعیتی قرار داشته باشید که ستون فقرات از تعادل خارج شده و موجب درد عمیق در بدن شود. در اولین فرصت، به دکتر متخصص مراجعه کنید تا ببینید که کمربندهای شما آسیب دیده است و قبل از بازگشت به وزنه بردار مشکلی پیش نیاید. در نظر داشته باشید که اگر چنین مشکلی داشته باشید، به هیچ وجه به ورزش ادامه نخواهید داد، زیرا کوچکترین مشکل که به ستون فقرات شما می رسد، مناطق دیگر شما آسیب جدی است.
درد عضلانی در مچ پا در طول تمرین

بسیاری از دونده ها به ورزش خود بسیار متعهد هستند و در طول تمرینات خود درد و رنج زیادی به همراه دارند. هر زمان که سعی می کنید فاصله زیادی را به عنوان دونده ی بازی ها اجرا کنید، مطمئنا درد جدی برای خودتان ایجاد خواهید کرد. متأسفانه این بدان معناست که دوندهان به این گونه دردسر عادت کرده اند و خود را مجبور می کنند مسیر خود را بدون در نظر گرفتن درد ادامه دهند، در حالی که بسیاری از درد ها در معرض درد بسیار جدی هستند که نباید نادیده گرفته شود. هنگامی که شما در حین انجام این کار احساس درد می کنید، وقت آن است که تردمیل را نگه دارید و با جولای خود رفتار کنید. این درد می تواند نشانه ای از مچ پا یا رباط های شما باشد و اگر شما آن را نادیده بگیرید، ممکن است باعث شود تا تمرینات خود را برای هفته ها تغییر دهید. مفصل مچ پا دارای بسیاری از تاندون ها و رباط ها است. به همین دلیل احتمال دارد که با یک گام نادرست به یکی از این موارد آسیب برسانید. داشتن یک جفت مناسب کفش و اجرای سطوح صاف، راه خوبی برای جلوگیری از درد مچ پا است، اما شما نمی توانید از درد به طور کامل رنج ببرید. بنابراین در هنگام سوار شدن به بدن خود گوش کنید و هر زمان که احساس می کنید مجبورید از کار بیفتید، نگه دارید.

  • شعیب دهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی